Obecnie poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Eksport Manager.
Miejsce pracy: Kraków
Wynagrodzenie: 4500-6000 zł brutto + prowizja
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie i szkolenie nowych Partnerów Handlowych z obszaru Europy Środkowo-Wschodniej (Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Węgry)
- współpraca i utrzymywanie relacji z Partnerami
- doradztwo i prezentowanie rozwiązań do Partnerów i Klientów
- przygotowywanie ofert i sprzedaż oferowanych rozwiązań
- koordynowanie i raportowanie działań handlowych
- realizowanie założonych planów sprzedaży
Nasze wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży rozwiązań IT w sektorze B2B – warunek konieczny
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 - warunek konieczny
- wysoka motywacja do rozwijania własnych umiejętności w obszarze sprzedaży
- gotowość do wyjazdów zagranicznych
- wysoka kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- dobra organizacja pracy oraz samodzielność
- ukierunkowanie na cel
Mile widziane:
- znajomość dodatkowego języka z regionu Europy Środkowo-Wschodniej (czeski, słowacki, węgierski, bułgarski, rumuński, serbski, chorwacki itp.)
To oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę
- atrakcyjny system prowizyjny powiązany z osiąganymi wynikami
- pracę w międzynarodowym środowisku
- zdobycie kontaktów, wiedzy i doświadczenia z obszaru sieci i bezpieczeństwa IT
- możliwość awansu w strukturach firmy
- dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy (telefon, laptop, samochód, oprogramowania)
- atrakcyjny pakiet socjalny (ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, multisport, lekcje języka angielskiego)
A dodatkowo:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- owocowe poniedziałki
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- dofinansowanie posiłków
- dofinansowanie dojazdów do pracy
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy zachęcamy do wysłania CV na adres kariera@bakotech.pl.