Icon Zamknij wybór kraju

Usługi dodatkowe: szkolenia, wdrożenia i wsparcie premium

Bakotech dostosowuje elastycznie poziom i zakres świadczonych usług w ramach możliwości, tak aby Partner mógł otrzymać jak najbardziej efektywne wsparcie w procesie sprzedaży.

Wszystkie usługi ADIT oferowane są wyłącznie do Partnerów Handlowych Bakotech jako rozszerzenie standardowej oferty wsparcia Dystrybutora.

 

Usługi ADIT umożliwiają Partnerom Handlowym Bakotech poszerzenie oferty usługowej dla swoich Klientów, podniesienie marży poprzez sprzedaż dodatkowych usług szkoleniowych, wdrożeniowych czy utrzymaniowych czy też zachowanie własnych zasobów technicznych poprzez przejęcie przez ADIT wsparcia dla Klientów Partnera.

 

Rozszerzone usługi wsparcia, świadczone odpłatnie Partnerom przez centrum kompetencyjne ADIT Sp. z o.o. 

 

ADIT PREMIUM SERVICE

Wsparcie posprzedażne dla Klienta Końcowego może być rozszerzone przez Partnera odpłatnie w formie usługi ADIT Premium Service (APS). Usługa oferowana jest do Partnera, który sprzedaje usługę do Klienta Końcowego. ADIT świadczy usługę wsparcia bezpośrednio Klientowi Końcowemu w imieniu Partnera Handlowego.

 

Usługa ADIT Premium Service została przygotowana z myślą o Partnerach, którzy:

  • nie posiadają własnych zasobów technicznych, który umożliwiają świadczenie usług wsparcia posprzedażnego klientom końcowym
  • potrzebują rozszerzonego poziomu wsparcia technicznego lub usług szkoleniowych dla swoich Klientów
  • poszukują nowych możliwości biznesowych, które umożliwiają poszerzenie oferty Partnera oraz podniesienie jego kompetencji sprzedażowych

Cechy usługi ADIT Premium Service (APS)

  • wsparcie mailowe/telefoniczne dedykowanego inżyniera  w języku polskim (8x5)
  • wymiana uszkodzonego sprzętu następnego dnia roboczego (NBD), przy zgłoszeniu do godziny 11.00
  • udzielanie odpowiedzi na zgłoszone zapytania dotyczące udokumentowanych funkcjonalności i sposobów ich parametryzacji
  • wsparcie procesu identyfikacji przyczyn nieprawidłowego działania sprzętu/rozwiązania
  • poszukiwanie metod rozwiązania zidentyfikowanych problemów
  • pomoc w zakładaniu zgłoszeń serwisowych bezpośrednio u producentów w przypadku braku możliwości ich rozwiązania lokalnie
  • eskalację procesu realizacji napraw/wymiany sprzętu przez producentów (także zlokalizowanych poza granicami Polski)

 

WSPARCIE WDROŻENIOWE

ADIT umożliwia Partnerowi zakup usługi wsparcia w procesie wdrożenia rozwiązań z oferty Bakotechu.

Usługa wsparcia przy wdrożeniu realizowana jest on-line lub on-site przy udziale Partnera Handlowego, który koordynuje prace realizowane przez Dystrybutora na rzecz Klienta. 

Usługa obejmuje:

  • montaż urządzenia lub instalację oprogramowania we wskazanych zasobach
  • konfiguracja rozwiązania według uprzednio określonych parametrów
  • utworzenie i konfiguracja polityk bezpieczeństwa według uprzednio określonych parametrów
  • konfigurację innych ustaleń uzgodnionych pomiędzy stronami 

Informacje odnośnie dostępności usługi dla poszczególnych dostawców oraz szczegółowych zakresów usług dostępna jest pod adresem https://adit.pl/wdrozenia.

 

SZKOLENIA i KONSULTACJE TECHNICZNE

ADIT oferuje w chwili obecnej Partnerom Handlowym szereg usług szkoleniowych do odsprzedaży do Klientów Końcowych, w tym m.in:

  • konsultacje techniczne - godzinne i całodniowe
  • szkolenia administracyjne - godzinne i całodniowe
  • szkolenia certyfikacyjne oferujące możliwość uzyskania oficjalnej certyfikacji danego producenta dla inżynierów Partnera lub Klienta Końcowego.

W celu uzyskania szczegółów oferty ADIT zapraszamy do kontaktu z opiekunem handlowym lub odwiedzenia strony www.adit.pl.

Kontakt

Bakotech Sp. z o.o.

ul. Drukarska 18/5

30-348 Kraków

Polska

Dane firmy

NIP 6762466740

REGON 122894922

KRS 0000467615

Kontakt

tel. +48 12 340 90 30

kontakt@bakotech.pl

Polityka prywatności

Dołącz do newslettera

Chcesz być na bieżąco z aktualnymi wiadomościami IT oraz otrzymywać informacje o wydarzeniach takich jak webinaria, szkolenia i konferencje? Zostaw swój e-mail:
Wystąpił błąd. Sprawdź pola formularza i spróbuj ponownie.
Ten adres jest już w naszej bazie.
Subskrypcja została dodana. Dziękujemy!
© Bakotech - 2022. Wszystkie prawa zastrzeżone

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Akceptuję