Icon Zamknij wybór kraju

Kariera

BAKOTECH® jest międzynarodowym dystrybutorem IT z wartością dodaną, zatrudniającym profesjonalne, kreatywne i energiczne osoby, których celem jest osiągnięcie sukcesu w branży IT. Oferujemy unikalną możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju swojej kariery w jednej z najlepszych firm dystrybucyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

 

Witamy w Grupie BAKOTECH®!

 

Aktualne oferty:
Inside Sales

Jako Inside Sales będziesz odpowiedzialny/a za:

  • aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych
  • szkolenie i współpraca z partnerami handlowymi
  • prezentowanie oferowanych rozwiązań i sprzedaż
  • zarządzanie produktem i kontakty z producentami
  • realizowanie założonych planów sprzedaży

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • łatwość prowadzenia rozmów telefonicznych
  • wysoka kultura osobista i dobra organizacja pracy
  • mile widziana znajomość języka angielskiego i podstawowych zagadnień IT
  • płynna obsługa komputera.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • zdobycie kontaktów, wiedzy i doświadczenia z obszaru sprzedaży i rozwiązań bezpieczeństwa sieci IT
  • możliwość awansu w strukturach firmy
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy (telefon, laptop, oprogramowania)
  • szereg benefitów w tym m.in. elastyczny czas pracy, home office, 39 godzinny tydzień pracy.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

 

Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: kariera@bakotech.pl

Oferty archiwalne:
Business Development Manager

Jako Business Development Manager będziesz odpowiedzialny/a za:

  • aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych
  • szkolenie i współpraca z partnerami handlowymi
  • prezentowanie oferowanych rozwiązań i sprzedaż
  • zarządzanie produktem i kontakty z producentami
  • realizowanie założonych planów sprzedaży

Wymagania:

  • 2 lata lub więcej doświadczenia w sprzedaży rozwiązań IT w sektorze B2B
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • wysoka motywacja do rozwijania własnych umiejętności w obszarze sprzedaży
  • wysoka kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • dobra organizacja pracy oraz samodzielność
  • ukierunkowanie na cel

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • system prowizyjny powiązany z osiąganymi wynikami
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • zdobycie kontaktów, wiedzy i doświadczenia z obszaru sieci i bezpieczeństwa IT
  • możliwość awansu w strukturach firmy
  • szereg benefitów w tym m.in. elastyczny czas pracy, Home Office, 39 godzinny tydzień pracy
  • nowoczesne narzędzia również do użytku prywatnego (telefon, laptop, oprogramowanie)

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

 

Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: kariera@bakotech.pl

Junior Marketing Specialist

Twój zakres obowiązków:

  • kontakt z producentami i podwykonawcami
  • planowanie i koordynacja działań marketingowych
  • redakcja stron internetowych i ulotek firmowych
  • przygotowywanie grafik oraz treści postów
  • przygotowywanie i koordynacja udziału firmy w targach i wydarzeniach

Nasze wymagania

  • doświadczenie na stanowisku marketingowym (również w formie stażu lub freelance)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, umożliwiająca komunikację z partnerami spoza Polski
  • znajomość narzędzia Canva lub innych programów graficznych
  • wysoka kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • wysoka motywacja do rozwijania własnych umiejętności w obszarze marketingu

Mile widziane

  • znajomość Google Analytics

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • atrakcyjny system premiowy
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • zdobycie kontaktów, wiedzy i doświadczenia z obszaru sieci i bezpieczeństwa IT
  • możliwość awansu w strukturach firmy
  • szereg benefitów w tym m.in. elastyczny czas pracy, Home Office, 39 godzinny tydzień pracy
  • nowoczesne narzędzia również do użytku prywatnego (telefon, laptop, oprogramowanie)

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

 

Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: kariera@bakotech.pl

Operations Manager

Jako Operations Manager będziesz odpowiedzialny/a za:

  • rozwiązywanie problemów operacyjnych,
  • dostosowywanie konfiguracji systemu CRM do bieżących potrzeb i nowych procesów biznesowych,
  • wsparcie różnych działów w firmie w zakresie optymalizacji systemu CRM oraz szkoleń z jego eksploatacji,
  • odpowiadanie za jakość danych w platformie CRM,
  • planowanie rozwoju platformy CRM.

Wymagania:

  • analityczne myślenie oraz umiejętność podejmowania decyzji,
  • mile widziane doświadczenie w zakresie pracy z platformami typu CRM (w szczególności SalesForce) oraz praktyczna znajomość metod automatyzacji/optymalizacji procesów biznesowych przy zastosowaniu takich rozwiązań,
  • umiejętność pracy w zespole i swoboda w dzieleniu się wiedzą,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • zdobycie wiedzy i doświadczenia z obszaru rozwiązań bezpieczeństwa sieci IT
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy (telefon, laptop, oprogramowanie)
  • szereg benefitów w tym m.in. elastyczny czas pracy, Home Office, 39 godzinny tydzień pracy.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

 

Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: kariera@bakotech.pl

Junior Presales Engineer

Jako Junior Presales Engineer będziesz odpowiedzialny/a za:

  • konsultacje techniczne dla partnerów handlowych
  • wsparcie techniczne dla zespołu handlowego i produktowego firmy
  • wspieranie działu marketingu w tworzeniu materiałów technicznych oraz wydarzeniach marketingowych
  • kontakty z producentami w zakresie transferu technologii oraz aktualizacji informacji technicznych
  • prowadzenie szkoleń technicznych, pokazów i webinariów dla zasobów wewnętrznych i zewnętrznych firmy
  • nadzór nad środowiskiem laboratoryjnym i backoffice.

Wymagania:

  • wiedza ogólna związana z tematyką funkcjonowania sieci komputerowych (w tym podstawowych protokołów komunikacyjnych) i bezpieczeństwa IT, systemów operacyjnych z rodziny Windows/Linux; dodatkowo mile widziana podstawowa wiedza w zakresie platform wirtualizacji VMware/Hyper-V
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji i korzystania z dokumentacji technicznej oraz szkoleń/prezentacji w języku angielskim
  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku technicznym (IT)/Presales Engineer
  • chęć poznawania nowych technologii i rozwijania własnych umiejętności w obszarze monitorowania sieci i bezpieczeństwa IT
  • umiejętność pracy w zespole i swoboda w dzieleniu się wiedzą
  • kultura osobista i komunikatywność
  • prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • atrakcyjny system premiowy
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • zdobycie kontaktów, wiedzy i doświadczenia z obszaru sieci i bezpieczeństwa IT
  • możliwość awansu w strukturach firmy
  • szereg benefitów w tym m.in. elastyczny czas pracy, Home Office, 39 godzinny tydzień pracy
  • nowoczesne narzędzia również do użytku prywatnego (telefon, laptop, oprogramowanie)

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

 

Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: kariera@bakotech.pl

Kontakt

Bakotech Sp. z o.o.

ul. Drukarska 18/5

30-348 Kraków

Polska

Dane firmy

NIP 6762466740

REGON 122894922

KRS 0000467615

Kontakt

tel. +48 12 340 90 30

kontakt@bakotech.pl

Polityka prywatności

Dołącz do newslettera

Chcesz być na bieżąco z aktualnymi wiadomościami IT oraz otrzymywać informacje o wydarzeniach takich jak webinaria, szkolenia i konferencje? Zostaw swój e-mail:
Wystąpił błąd. Sprawdź pola formularza i spróbuj ponownie.
Ten adres jest już w naszej bazie.
Subskrypcja została dodana. Dziękujemy!
© Bakotech - 2022. Wszystkie prawa zastrzeżone

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Akceptuję