Icon Zamknij wybór kraju

B.NET Partners Network

Unikalny program partnerski oferowany przez Bakotech. Głównym założeniem jest wsparcie Partnerów w obszarach sprzedaży, marketingu oraz podnoszenia kompetencji.

Do programu może przystąpić każdy Partner, który posiada aktywną umowę handlową z Bakotech.

 

Uczestnicząc w programie, Partner zdobywa punkty wyznaczające jego status partnerski zgodnie z zasadami:

1 punkt - każde 1000 PLN netto wydane przez Partnera u Dystrybutora;

1 punkt - każdy projekt handlowy obejmujący sprzedaż nowych produktów lub odnowień wsparcia;

4 punkty - podpisana umowa partnerska między Partnerem a Dystrybutorem.

 

Przydzielanie punktów odbywa się automatycznie poprzez naliczanie punktów wynikających z zakupów dokonywanych u Dystrybutora oraz w wyniku podpisania umowy partnerskiej.

 

Partner otrzymuje status na podstawie liczby zebranych punktów:

            


 

Umożliwia otrzymanie rabatu, który może zostać wykorzystany na realizację przyszłych zamówień w Bakotech.

 

RABAT NALICZANY JEST WEDŁUG PONIŻSZYCH ZASAD:

  • Dotyczy wszystkich produktów z oferty Dystrybutora wyszczególnionych na stronie www.bakotech.pl.
  • Naliczany jest do maksymalnej wartości 200 000PLN ceny zakupu u Dystrybutora. W przypadku, gdy wartość zamówienia przekracza wartość 200 000PLN, wysokość rabatu jest naliczana od kwoty 200 000PLN.
  • Rabaty naliczane są w cyklu kwartalnym.
  • Minimalna kwota, od jakiej będzie wypłacany rabat zwrotny B-LOYAL, wynosi 100PLN.

 

JAK SKORZYSTAĆ Z RABATU B-LOYAL?

  • Rabat ma formę bonu informacyjnego, pomniejszającej należności Partnera wobec Bakotech. Bon zostaje dostarczony Partnerowi maksymalnie do 10go dnia po zakończenia kwartału, za który należy się rabat.
  • Bon może zostać wykorzystany maksymalnie do 90 dni po zakończeniu kwartału rozliczeniowego, za który został przyznany.
  • Aby skorzystać z bonu, podczas wykonywania płatności za fakturę na rzecz Dystrybutora, Partner umieszcza w tytule przelewu obok numeru faktury, numer bonu i pomniejsza płatność o jego wartość.

 

 Fundusz marketingowy umożliwia Partnerowi uzyskanie środków na finansowanie aktywności marketingowej związanej z rozwijaniem sprzedaży rozwiązań z portfolio Bakotech. 

 

JAK SKORZYSTAĆ Z RABATU B-MARK?

  • Do 10go dnia po zakończeniu kwartału, dla którego naliczono środki, Bakotech wysyła Partnerowi notę informacyjną z wysokością naliczonego rabatu B-MARK.
  • Partner może zgłosić do Dystrybutora propozycje aktywności do końca kwartału, w którym otrzymał notę informacyjną.
  • Propozycja musi być zgłoszona najpóźniej pięć dni roboczych przed planowaną datą rozpoczęcia i powinna zawierać:

• datę rozpoczęcia i zakończenia aktywności,
• nazwę i opis aktywności,
• miejsce lub formę,
• planowaną liczbę uczestników lub pozyskanych potencjalnych klientów,
• planowany całkowity koszt aktywności oraz wnioskowaną kwotę.

  • W przypadku braku zgłoszenia propozycji aktywności w w/w terminie, środki przepadają i nie ma możliwości ich wykorzystania.
  • Data rozpoczęcia aktywności wykorzystującej środki z funduszu B-MARK nie może przekraczać 60 dni od daty jej zgłoszenia do finansowania, a okres trwania nie może przekraczać 30 dni.
  • Fakturę oraz raport aktywności należy przesłać w ciągu 30 dni od zakończenia aktywności.
  • Dystrybutor wypłaci Partnerowi środki w ciągu 7 dni od daty rozliczenia aktywności i otrzymania poprawnej faktury VAT.

 

UWAGA:

  • Minimalna kwota, od jakiej będzie realizowany fundusz B-MARK to 100PLN.
  • Program B-MARK dotyczy tylko nowych sprzedaży. Nie dotyczy odnowień.
  • Naliczany jest do wartości 200 000PLN ceny zakupu u Dystrybutora. W przypadku, gdy wartość zamówienia przekracza wartość 200 000PLN, wysokość rabatu jest naliczana od kwoty 200 000PLN.

 

Szereg usług dodatkowych dla dystrybuowanych rozwiązań pozwalających Partnerom zwiększyć marżę i zachować dla innych celów własne zasoby techniczne.


Partner ma możliwość skorzystania ze zniżki na usługi adit w następującym zakresie:


W celu uzyskania rabatu na usługi, Partner może skontaktować się ze swoim opiekunem handlowym lub uzyskać wycenę przez stronę www.adit.pl.

 

 

Rozszerzone usługi wsparcia technicznego dla rozwiązań z oferty dystrybucyjnej grupy BAKOTECH.

 

KORZYŚCI DLA PARTNERA:

  • przeniesienie odpowiedzialności za świadczone usługi wsparcia technicznego na partnera zewnętrznego (ADIT)
  • brak konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników
  • minimalizacja liczby zgłoszeń serwisowych

 

W RAMACH ADIT PREMIUM SUPPORT:

  • wsparcie mailowe/telefoniczne dedykowanego inżyniera (8x5)
  • wsparcie on-line 24x7
  • szybka wymiana uszkodzonego sprzętu
  • wsparcie procesu identyfikacji przyczyn nieprawidłowego działania sprzętu/rozwiązania
  • poszukiwanie metod rozwiązania zidentyfikowanych problemów
  • pomoc w zakładaniu zgłoszeń serwisowych bezpośrednio u producentów

 

 

Usługa rozszerzająca wsparcie techniczne oferowane przez producentów sprzętu i oprogramowania.

 

Partner otrzymuje możliwość dodatkowego wsparcia technicznego w następującym zakresie:

 


 

Spotkania integracyjne to coroczne wydarzenie dla Partnerów posiadających status PREMIUM.

  • Wydarzenie odbywać się będzie w formie onsite oraz będzie dla uczestnika całkowicie bezpłatne.
  • Partner otrzyma zaproszenie na wydarzenie co najmniej 30 dni przed planowaną imprezą.

Kontakt

Bakotech Sp. z o.o.

ul. Drukarska 18/5

30-348 Kraków

Polska

Dane firmy

NIP 6762466740

REGON 122894922

KRS 0000467615

Kontakt

tel. +48 12 340 90 30

kontakt@bakotech.pl

Polityka prywatności

Dołącz do newslettera

Chcesz być na bieżąco z aktualnymi wiadomościami IT oraz otrzymywać informacje o wydarzeniach takich jak webinaria, szkolenia i konferencje? Zostaw swój e-mail:
Wystąpił błąd. Sprawdź pola formularza i spróbuj ponownie.
Ten adres jest już w naszej bazie.
Subskrypcja została dodana. Dziękujemy!
© Bakotech - 2022. Wszystkie prawa zastrzeżone

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Akceptuję