Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.
Datto Autotask Professional Service Automation (PSA) to chmurowa platforma składająca się z modułów, które razem pozwalają zarządzać każdym aspektem przedsiębiorstwa. Zawiera wszystko, czego trzeba do organizowania, automatyzacji i optymalizacji działalności z poziomu jednej konsoli dostępnej z dowolnego miejsca. Mniej czasu poświęconego na zarządzanie organizacją to więcej na jej rozwijanie.
OPIS PRODUKTU
Decyzje oparte na danych
Datto Autotask PSA ułatwia pracę dzięki spersonalizowanym pulpitom i konfigurowalnym widżetom, które w czasie rzeczywistym przedstawiają najważniejsze informacje.
Rozwiązanie pozwala analizować kluczowe wskaźniki i tworzyć indywidualne raporty wspierające podejmowanie właściwych decyzji w najważniejszych obszarach bez inwestycji w infrastrukturę - wprost z przeglądarki.
OPIS FUNKCJONALNOŚCI
Obsługa zgłoszeń (ticket portal)
Kompleksowy moduł obsługi zgłoszeń (ticket portal) rejestruje działania na każdym etapie wsparcia, z podziałem na role i liczącym czas obsługi, dzięki czemu pomaga spełniać ustalone SLA i właściwie wyceniać świadczone usługi.
Umożliwia również śledzenie wszystkich działań związanych z obsługą techniczną. Na podstawie kategorii zdarzenia, Autotask PSA podpowiada możliwe rozwiązanie jeszcze przed utworzeniem zgłoszenia. Moduł pomaga w analizie zdarzeń i ma wpływ na przyspieszenie obsługi ticketów.
Wbudowany CRM
Moduł do zarządzania relacjami z klientami (CRM) usprawnia zarządzanie lejkiem sprzedażowym poprzez tworzenie i śledzenie okazji biznesowych. Pozwala na sprawne ofertowanie z wykorzystaniem gotowych szablonów. W projektach zakończonych sukcesem automatyzuje kolejne kroki związane z zamówieniem i realizacją usługi. Umożliwia kategoryzowanie kont w bazie z podziałem na klientów, leady, prospekty, vendorów lub partnerów. Wyciąga statystyki i tworzy raporty usprawniające sprzedaż.
Monitorowanie czasu i rozliczanie
Moduł ewidencjonowania czasu pracy daje dostęp do liczby przepracowanych godzin oraz danych o czasie rozpoczęcia i zakończenia pracy. Użytkownicy mogą również mierzyć czas obsługi klienta, realizacji zadań czy odpowiedzi na zgłoszenia. Informacje mogą pojawiać się automatycznie we właściwym arkuszu.
Narzędzie daje możliwość zarządzania urlopami, a także uwzględnia dni, w których firma nie pracuje.
Zarządzanie dokumentami i zasobami
Zarządzanie polityką bezpieczeństwa, czasem wolnym od pracy, grupami roboczymi i kalendarzami sprawia, że zespół jest bardziej zorganizowany, a wykonywanie zadań łatwiejsze. Wszystkie aktywności są organizowane w kalendarzu. Manager dokumentacji zwiększa wydajność dzięki łatwemu dostępowi do danych.
Raporty
Wszystkie informacje dostępne w formie indywidualnych lub zbiorczych raportów. Stały dostęp do kluczowych danych zebranych w formie PDF/CSV lub wprost w konsoli. Możliwość automatycznych, cyklicznych audytów z wysyłką mailem wskazanym odbiorcom.
Oszczędność i bezpieczeństwo
Datto Autotask PSA jest w 100% aplikacją SaaS, co oznacza brak dodatkowych kosztów związanych ze stworzeniem i utrzymaniem infrastruktury przy ciągłości działania na poziomie 99,99%.
Za bezpieczeństwo odpowiadają między innymi dwuskładnikowe uwierzytelnianie (2FA) oraz cykliczne testy penetracyjne, potwierdzone certyfikatami. Ponadto platforma aktywnie monitoruje i odrzuca wszelkie próby nieautoryzowanego dostępu.
Integracja z innymi narzędziami
Rozwiązania Datto są tworzone z myślą o łatwej integracji z najpopularniejszymi narzędziami, oprogramowaniem i aplikacjami, z których najczęściej korzystają MSP.
Pełna lista dostępna na stronie producenta: Datto Integracje
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak zarządzać biznesem zdalnie? Datto RMM & PSA | Webinar
Chcesz poznać i przetestować nowoczesne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa sieci, systemów lub monitoringu i zarządzania?
W portfolio Bakotechu znajduje się szereg produktów polskich i zagranicznych producentów, które zapewnią Ci najlepszą ochronę przed wszelkiego typu cyberzagrożeniami.
Wypełnij formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą i pomogą Ci dobrać najlepsze rozwiązanie na miarę potrzeb Twojej organizacji.
NIP 6762466740
REGON 122894922
KRS 0000467615
tel. +48 12 340 90 30