Icon Zamknij wybór kraju

Zarządzanie wsparciem technicznym za pomocą kompleksowego rozwiązania helpdesk.

OPIS PRODUKTU

 

Firmy porzucają obsługę klienta opartą na współdzielonych skrzynkach pocztowych, jak na przykład support@company.com. Mają one negatywny wpływ na szybkość reakcji zespołu, produktywność i czas realizacji zgłoszeń. Rozwiązanie GFI Helpdesk konsoliduje i integruje wszystkie funkcje wsparcia technicznego: zgłoszenia, bazę wiedzy oraz czat. Użytkownicy mogą rejestrować zgłoszenia różnymi kanałami – za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu lub innych aplikacji. Dzięki temu działy wsparcia bez trudu mogą wyświetlać, tworzyć, przypisywać oraz zamykać zgłoszenia, natomiast notatki helpdeskowe usprawnią współpracę przy rozwiązywaniu problemów w firmie. Ponadto zespoły mogą ustawiać reguły automatycznych odpowiedzi oraz przypisania zgłoszenia w oparciu o treść, rodzaj lub typ. Wszystko to sprawia, że zapytania klientów są obsługiwane w sposób zorganizowany i terminowy, pozwalający wywiązywać się z napiętych umów SLA.

 

 

 

FUNKCJONALNOŚCI

 

Zarządzanie zgłoszeniami klientów i udzielanie im niezbędnego wsparcia technicznego

  • GFI HelpDesk to oprogramowanie typu Service Desk, które integruje funkcje wsparcia technicznego
  • Klienci mogą łatwo rejestrować zgłoszenia za pomocą poczty elektronicznej, czatu lub innych aplikacji
  • Działy wsparcia mogą wyświetlać, tworzyć, przypisywać oraz zamykać zgłoszenia, natomiast notatki helpdeskowe usprawnią współpracę przy rozwiązywaniu problemów w firmie
  • Zespoły mogą tworzyć reguły automatycznych odpowiedzi oraz przypisania zgłoszenia w oparciu o treść, rodzaj lub typ

 

 

Uzyskanie kluczowych informację na temat aktywności klienta

  • GFI HelpDesk może połączyć i rejestrować każdą aktywność klienta. Raportować można odsłony stron, zamówień, historię wysyłki oraz wyszukiwane frazy w dziale pomocy technicznej. Statystyki dostępne są w czasie rzeczywistym
  • Zespoły wsparcia technicznego mogą dowiedzieć się o wiele więcej o klientach, którym pomagają. Usprawnia to proces realizacji zgłoszeń, jak i ułatwia pracę całego zespołu

 

Wsparcie techniczne na najwyższym poziomie

  • Standardowe i personalizowane raportowanie – GFI HelpDesk jest dostarczany z kompleksowym narzędziem do raportowania oraz szeregiem dodatkowych funkcji, aby zapewnić i wspomóc najwyższą jakość obsługi zgłoszeń serwisowych
  • Multi-language - obsługa klientów w wielu językach
  • Tworzenie bazy wiedzy - własny zbiór instrukcji lub odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
  • Umowy SLA – Tworzenie umów/warunków SLA dotyczących czasu reakcji, dla klientów, którzy najbardziej tego potrzebują
  • Personalizacja narzędzia dzięki dużej ilości dostępnych motywów, aby móc dopasować go indywidualnie względem konkretnego klienta
     

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ 

GFI HelpDesk - poznaj zintegrowane rozwiązanie helpdeskowe

bg

Przetestuj produkt

Chcesz poznać i przetestować nowoczesne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa sieci, systemów lub monitoringu i zarządzania?

W portfolio Bakotechu znajduje się szereg produktów polskich i zagranicznych producentów, które zapewnią Ci najlepszą ochronę przed wszelkiego typu cyberzagrożeniami.

Wypełnij formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą i pomogą Ci dobrać najlepsze rozwiązanie na miarę potrzeb Twojej organizacji.

Kontakt

Bakotech Sp. z o.o.

ul. Drukarska 18/5

30-348 Kraków

Polska

Dane firmy

NIP 6762466740

REGON 122894922

KRS 0000467615

Kontakt

tel. +48 12 340 90 30

kontakt@bakotech.pl

Polityka prywatności

Dołącz do newslettera

Chcesz być na bieżąco z aktualnymi wiadomościami IT oraz otrzymywać informacje o wydarzeniach takich jak webinaria, szkolenia i konferencje? Zostaw swój e-mail:
Wystąpił błąd. Sprawdź pola formularza i spróbuj ponownie.
Ten adres jest już w naszej bazie.
Subskrypcja została dodana. Dziękujemy!
© Bakotech - 2022. Wszystkie prawa zastrzeżone

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Akceptuję